EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-10
20:16:14

Syster tar studenten!

Idag tog min kära systeryster studenten! :D Duktiga henne som orkat med skolan! Det var roligt att se alla glada människor och man blev själv lite glad av det :D

Frida har gått Estet Bild & Form på Vasaskolan i Gävle. Det var många bekanta ansikten och jag träffade också på min gamla klassföreståndare Christina, hon såg pigg och glad ut, jag gick ju natur på samma skola :D  Karro och Josse och Madde kom och kramades lite också.

Efter att Frida gått parad genom stan så gick vi till Söderhjelmska gården och käkade, det blev bara familjen då de släktingar som var med inte orkade. Det var en fin middag med god mat men lite halvkass service men viktigast är att maten smakade bra!

Här kommer lite bilder...ett urval (av ca 200)...

Frida och Jag kör balettposen...Matilda hänger inte riktigt med :P

Söta systeryster :D

Min vackra vän Hedda :D

Systrarna Näslund på Söderhjelmska gården.

Fina Mamma men dessertskeden i högsta hugg :D

Fina Pappa :D

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: