EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-19
17:04:15

Så Länge Vi Båda Andas/Breaking Dawn

Med tanke på hur lungt det varit på centret idag så har jag hunnit läsa endel i min bok. Jag har läst den fjärde boken i Twilight sagan. Så nu är den utläst och jag tyckte den var bra.

Jag läste första boken för ganksa länge sedan och nu när det blivit lite hysteri kring serien har jag även läst de tre sista. Jag läste 2:an och 3:an på engelska då min vän Amelie hade dem. Jag han läsa ut 3:an när jag var hemhemma och kunde inte vänta på att få 4:an av Amelie så jag lånade den av syrran och då var den på svenska.

Måste säga att det är väldigt lätt engelska. Jag blev förvånad då jag inte är särskillt bra på det engelska språket, ändå kunde förstå det mesta. Perfekt träning!

The Twilight Saga

Den sista boken tyckte jag var lite jobbig men den var okej. Känns som att det skulle kunna komma någon fler del i denna serie men vi får väl se hur det blir. Ska bli spännande att se de resterande filmerna i alla fall!

peace out

Kommentar:
2010-06-20 @ 18:36:47

åh vad duktig du är som läst ut boken.:D



Svar: haha Lego är underbart, tror jag alltid kommer gilla det.:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: