EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-26
18:03:06

Midsommar och sol

Oj vilken härligt bra midsommarafton det blev. Även idag har varit en kanondag!

Igår var det då sillunch och sedan hände det inte så mycket mer än lite tjöt i solen och sedan var det dags för middag och det var hur gott som helst! Grillade kött och hade egengjord potatissallad och massa smaskigt. Det var en del folk här och det blev inte allt för sent heller. Lyckades spilla ut mitt vinglas också men jag tror jag klarade mig från fläckar.

Idag har det bara varit massa gottande i solen. Helt vindstilla och inte ett moln. Kanske att man fått lite färg idag ändå för det har inte varit något att göra direkt. Janne och jag städade på morgonen och han bli klara innan de andra vaknade, bara lite dammsugning och moppning som blev kvar och det löste sig det också. Kanske att det kommer någon bild framöver som ajg tog med mobilen under gårdagen. Det är så trökigt att sitta inne när det är så fint väder ute.

Nu ska jag ta min vin/sprite blandning och gå ut i solen och läsa min bok, Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. Den är värd att läsa, många kloka ord!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: