EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-17
19:48:54

Gröna Lund och äntligen Smögen!

Äntligen är jag på Smögen! Det är skönt att vara här! Dock har jag dragit på mig en kolosal förkylning vilket är lite tråkigt då jag helst varit frisk nu när det är sommar och gött. Jag har ju haft tur och varit frisk hela våren i stället medan alla andra varit förkylda, så man kanske inte ska klaga.

Kom hit till Smögen igår vid halv fem och det blev en tidig kväll så jag kunde sova massor så förkylningen ska gå bort. Dock hade jag mardrömmar så jag vaknade lite då och då vilket var lite jobbigt.

Resan hit var ganska lång. I måndags kväll åkte jag lastbil men min vän Tim till Stockholm och det tog längre tid än vad vi räknat med för det blev förseningar och lite så. Jag var hos Frida halv ett på natten. Vi låg och pratade ganska länge och sedan sov vi också länge.



Frida jobbar på Gröna Lund och har därför fribiljetter och dessa biljetter utnyttjade vi hela tisdagen och det var riktigt roligt! Jag åkte INSANE!!! hur rolig som helst men ser ehlt galen ut och jag var lite harig i kön, men det gick ju bra :D


Kalaskul berg-och dalbana!

Såhär går den... helt galet kul och väl värd att testa!


Vi käkade god grillbuffé innan det var dags att lämna karusellerna och ge oss av till Centralstationen. Resan mellan Stockholm och Götet gick fort för ajg sov mesta tiden. Väl hemma i mitt bo sedan så la jag mig och sov direkt.

Gårdagen var det lite packning som gällde och allt flöt på bra till klockan var ett och jag begav mig till Nils Ericsson Terminalen och hoppade på bussen mot Smögen.

Det har varit en lugn dag här på centret idag. Dr.Grogg är här med några och dyker och det gjorde en utfärd till Pesa idag. Rolgit folk det där! :D  Högsäsongen har inte kommit igång än så det är inte så mycket folk här i helgen. Positivt för mig så jag kanske hinner krya på mig lite :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: