EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-07
20:36:25

Färgskrap nästan klart

Jag har varit själv hemhemma idag då både mamma och pappa jobbat och Frida har varit i skolan. Gick upp kvart i 7 för att det fanns risk att skolbussen inte skulle komma så jag skulle behöva skjutsa Frida till Hedesunda till bussen. Jag hade tur och behövde inte göra det. Tyckte dock att det var onödigt att gå och lägga sig igen så jag tog en promenad. Det blev ingen lång promenad men det var skönt sådär på morgonkvisten.

La mig sedan framför tv:n och åt lite frukost och zappade. Det var inte så mycket på burken så jag gick ut och började skrapa färg. Nu är jag nästan klar. Har det sista över uterummet kvar men det ska jag ta i morgon, måste flytta takpannor och krångla lite. Pappa ska köpa färg i morgon också så då kan man snart börja måla och det ska bli kul. Kanske att man får lite hjälp av Frida då också :D

Det har inte varit så bra väder i dag, eller lite sol men lite moln också, ganska kallt och blåsigt. Trivs bra här hemhemma!

En bild från i påskas när jag klättrade lite i morfargranen.

Morfargranen är en gran som vi klättrat i sedan vi var små, världens bästa klätterträd!!! :D

peace out
Kommentar:
2010-06-08 @ 13:14:39
#1: simone

Du är så fin gumman!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: