EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-06-29
21:06:10

Bilder från senaste tiden

Här kommer lite bilder som jag tagit med mobilen. Har inte haft riktigt med tid för att ladda in dem men nu kommer det några.


Denna vy har jag på morgonen vid frukost. Det rä verkligen fint här. Speciellt när det är sol :D

Frida var i och dök med Ludde och när hon kom upp var hon full av snärjtång. Hon hade som synes en lång svans efter sig. Det är mer i bak på flaskan också, jag fick mig ett gått skratt :D

Annelie var här i helgen och Smulan var såklart med. Sötbiten :D


Midsommarfirande. Sillunch är kalasgott! Smulan har stenkoll på om någon skulle tappa något.

Närmare titt på mina ägghalvor som jag gjorde. Smaskens!

Det var fullmåne på natten och väldigt vackert! Dock ger ju inte mobilkameran någon supernajs bild :P

Tog en promenad på midsommardagen med Annelie och Janne och Smulan. Gick till gamla bayen och kollade. Nu syns det inte så bra med det var endel folk på bryggan.

Här sitter jag i Kungshamn och väntar på Janne som ska komma och hämta mig med båten för han ska göra ett dykjobb åt en person. Jag var i Göteborg en sväng och kollade till mitt bo. Blommorna levde och mina pengaträd hade fortfarande ohyra men jag dränkte in dem i såpavatten så nu hoppas jag det funkar. Den ena orkidéen börjar få en ny stängel också.  

Janne kom och vi åkte till Tommy som skulle ha hjälp med att få bort musslor och annan växtlighet på sin båt. Han har en stor gammal fiskebåt som han byggt om lite på och bor på. Det var väldigt mycket att skrapa så Janne fick sig ett ordentligt träningspass. Tommy har en katt som heter Siri. Hon kom ombord på dykbåten och gick runt och undersökte lite. Väldigt söt tycker jag!



Idag tisdag har det varit tre personer här och dykt. Jag har inventerat utrustning och det tog hela dagen nästan då det är lite grejer här och var på centret, allt är inte på ett enda ställe utan lite utspritt. Vissa grejer är sålda också sedan listorna som jag hade inte var uppdaterade helt. Allt gick dock bra och nu är det bara några enstaka frågetecken och de tänker jag lösa i morgon.

Efter denna dag som kännts lång ska jag nu gå och få mig en välförtjänst sömn.

peace out
Kommentar:
2010-07-06 @ 14:08:52

åh vilken söt katt, och smulan var där också.:):) söt hon är.:)



Svar: Haha tackar för att du gillar bilderna på vinglan, hon är värkligen hur söt som helst.:) pitzza är ju inte så svårt att göra heller så det var väll därför jag klarade av det.:):P ha det bäst nu och så får du (om du ska dyka någon gång framöver)dyka likte åt mig också:):)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: