EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-07-12
20:07:41

Kalasig helg

Oj vilken kalasig helg det varit. Per Gevär har varit här och han har lagat väldigt god mat till oss på kvällarna och även varit gott sällskap. Vi har haft ett rejält åskväder, såg massor med coola blixtrar bortom skären och det smällde på bra ett tag och himlen öppnade sig och det bara öste ner regn.

Det har inte blivit någon dykning för mig än då tiden inte riktigt har räckt till. Är dödstrött på kvällarna. Har i alla fall provat torrdräkten och den verkar passa. Jag provade den med det supertjocka understället så det var lite trångt, jag ska också prova med det tunna för eftersom det är en neoprendräkt så behöver jag kanske inte det tjocka.  Kanske man kan få lite tid och testa den i vattnet också.

Vi har ätit räkor också i kvällsolen, det gillar jag :D

Jag hade slagsmål med kortterminalen i lördags men det löste sig efter lite telefonköer och någon halvtimme och nu är vi vänner igen. Veckan ser ganska lugn ut nu men jag hoppas det bokar på lite. Kom och dyk vettja! :D

Nu ligger hamburgarna på grillen och vi ska käka lite :D

hare kalas! det ska jag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: