EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-17
20:47:16

Utslungat kaffe

Idag var en sån dag som då jag åter igen tänkt gå upp tidigt...eller rättare sagt helgtidigt. Alltså vid halv tio tiden. Men så blev det inte (ungefär som det brukar, måste ha mer diciplin!) så jag gick upp halv ett.

Även om dagen varit kort så har det hänt mycket saker. Jag har dansat för systeryster genom camen och sjungit konstigt för henne... spillt ut kaffe...pratat med mamsen i telefonen... gått en promenad med Amelie i Slottskogen och tittat på pingvinerna och sälarna... köpt biljetter av Oskar till spelningen på onsdag och samtidigt träffat Ylva... storhandlat på Hemköp (ville till MAXI men bussarna gick inte som jag tänkt) och nu håller jag på och lagar mat :D det bli laxgryta :D

Hädelsen med kaffet är en sån sak som bara händer mig... jag i princip slängde ut kaffet. Jag kokade kaffet, hälde upp i en kopp, upptäckte att jag tog sista mjölken till gröten i morse, ville inte slänga kaffet så jag tog en kopp svart. När jag sedan ska transportera mig och kaffet till datorn så tänker jag av någon underlig anledning att jag inte har något kaffe i koppen och släpper ner armen med en ganska hög hastighet och kaffet flyger ut! och när jag som bäst håller på att torka upp allt så ringer mamsen :P  blev lite hetsigt där :P

men min dag har varit bra :D  kul att träffa Oskar och Ylva också :D det var ju ett tag sedan :D

ska spendera min sista lediga kväll med min goda mat och internet :D kanske en film senare :D

peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: