EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-26
00:08:08

Trött dag med nya kursen

Idag har varit en trött dag. MATLAB-programmeringen är onödigt svår tycker jag. Jag förstår fortfarande inte varför man ska ha så svåra uppgifter? Kan inte uppgifterna vara lite lättare och fler, det är något som skulle passa mig för då lär man sig ju grunderna. Men det är inte jag som bestämmer... tur det finns kursutvärderingar.

Efter MATLAB:en så började LabView-programmeringen, en kvällskurs som jag och Jo ska gå nu hela våren :)  den verkar rolig :D Ska ladda ner programmet till datorn så jag kan sitta här hemma och klura på alla uppgifterna :D

Kom hem vid kvart över nio efter att jag varit och gjort lite inköp på Hemköp :D fixade lite saker på datorn och sedan fyllde jag upp badkaret och tog ett härligt långt bad :D hade köpt bubbelbad på Hemköp med cocosnöt lukt och det var härligt att ligga där och läsa lite :D  det blev en riktig 'ta hand om mig själv stund', sånna behöver man oftare än man tror ;) 

Nu ska jag snart sova :D läsa lite i min bok och sedan sova gott tills solen går upp :D

peace out



Kommentar:
2010-01-26 @ 11:10:54
#1: Calle

Solen gick ju upp innan du la' dig ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: