EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-04
15:42:29

Tierpsväng och promenix

Härligt väder det varit idag. Kommer nog somna snabbt och sedan sova gott idag. Gick upp klockan åtta för att följa med mamma och pappa till Tierp och handla lite och fixa tåg-hem-biljett. Jag hjälpte mamma att handla mat medan pappa åkte och köpte kanin- och kattfoder och lite andra prylar på Granngården.

När vi sedan kom hem så satte jag mig och pluggade lite med sällskap av Thåström.

Systeryster och jag tog en promenad ner till Dalälven med Tindra (grannens hund) och sedan när vi kom tillbaka så mötte vi mammsen och jag följde med henne runt kyrkstigen också. Total sträcka på det hela är nog 5 km.


Fick krypa runt i snön och busade en hel massa med Tindra :D hur kul som helst :D:D:D Mötte Hedda på Etta också när vi väl var vid sjön :D Så söt lilla hästen är :D:D

Ska sätta mig med lite matte innan TV:n tar över min kväll :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: