EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-11
20:59:31

Tenta, Thai, Princess Mononoke och vassa knivar

Nu när tentan är över känner jag mig genast mycket piggare och gladare... dessutom slipper Jo och jag ha demonstration...känns ännu mera bra :D 

Vi var också och pratade med Arne och frågade om schema (vi hade hittat två och visste inte vilket som var det rätta) och registrering (har inte fått någon bekräftelse om det innan).

Så nu är det allstå Flervariabelsanalys, programering med MATLAB och LabView-programering vi ska läsa :D

Efter allt prat och så med alla gubbar hit och dit så gick vi till ett Thaihak på Eklandagatan och åt... vi tog buffé och blev proppmätta :P

Sedan ville Jo visa deras nya soffa så vi gick de 200 meterna hem till henne och diskade, drack te och kollade på film :D  Princess mononoke en japansk tecknad film... väldigt bra :D och fin :D  Spirited Away är en annan som jag sett som jag lånade av Jo för ett tag sedan också väldigt bra :D


Trailern till Princess Mononoke


Sedan när jag skulle åka hemåt tog jag bussen som går över Mölndal och hoppade av vid MAXI Sisjön och gick runt där och filosoferade :D blev 500:- fattigare :P  men det var det värt :D  ut med gammalt och in med nytt säger jag bara :D

Väl hemma så gjorde jag lite Korvstroganoff och ris och hade mysmiddag för mig själv med tända ljus och hårdrocks musik :D  testade nya knivarna vid tillagningen och det var helt underbart...vilken känsla det var att skära lök med en supervass kniv...brrr...jag ryser av bara tanken!

nu väntar en varm duch och sedan sängen :P börjar klockan åtta i morgon :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: