EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-17
01:46:09

Tenta och Ghost ship

Ja i morse var det tenta som gällde igen och jag behöver väl inte säga mer om det än att det gick väl som det brukar.

Efter tentan så ringde jag Amelie och vi bestämde att vi skulle åka och simma. Det var ganksa mycket sturl innan vi kom iväg med missuppfattningar och det slutade med att det bara blev jag och Amelie som simmade. Det var trevlig :D

När vi simmat tog vi oss hem till henne och Carl hade precis kommit hem från en och vi slängde ihop en omelett och spelade Diamanten och kollade på tv :D  Amelie hade ont i huvudet så vi gick en promenix och sedan fick hon lite massage av mig och det blev bättre.

Vi gjorde korvstroganoff till middag och sedan bänkade vi oss med Cluedo och löste några mysterier :D kalasroligt spel det där :D Tiden gick väldigt fort och plötsligt började filmen Ghost ship, jag har sett den innan och tycker den är lite läskig... gilllar inte psyko-thrillers.

Det blir alltid sent när jag är hos dem av någon anledning :P  jag trivs :D de är bra sällskap :D ska köpa mig en haj när jag kommer till ikea nästa gång också... fantastiskt bra sällskap det med :D


En film värd att se... overklig men ändå inte... om man är så knäpp som jag :D

nu är det kväller :D ska sova :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: