EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-10
17:09:24

seg dag med mer - än +

Negativt, negativt, negativt...ska omvandlas till positivt, positivt,positivt... vet dock inte riktigt hur jag ska bete mig... har testat gå till Hemköp och handla lite... det var roligt ända tills jag skulle gå hem så min kasse vägde säkert 10 kg... men hem kom jag.

Borde plugga... ja man kan ju undra varför jag inte gör det? det är för att det negativa har tagit över mig... och det beror på plugget...

jag har testat klippa mig... det funkade också ett tag... sedan ska jag tvätta... grejen är alltså att göra allt utom att plugga så håller jag mig någolunda positiv...men tanken att jag måste plugga gnager och det gör att jag inte kan var topp-positiv som jag skulle vilja vara...

jag har just lagat lite mat... det blev omelett med spenat, chilisås och harissa i...smakar kanoners... det gjorde mig också lite gladare.

I morgon är tentan och jag vet inte riktigt...har ingen lust till det... jag tror liksom inte att jag ska klara den... däremot så tror jag att jag kan klara fysik-tentan som är på lördag så jag känner att jag har mer lust att plugga till den.


En halvbra bild på min fantastiskt goda middag :D

nu ska jag äta upp och sedan glänta på böckerna :P

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: