EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-10
01:29:06

Rälsresa och Sällskapsspel och Slottsskogen:D

Igår kom jag tillbaka till Göteborg efter några timmars resa genom landet. 35 minuter sent anlände vi till Göteborgs central och jag konkade all packning till mitt bo. Allt bärande gjorde att jag har väldig träningsvärk idag :(

Men jag var bara hemma i en halvtimme ungefär för sedan begav jag mig till Amelie och Carl för att spela spel och äta club sandwish som vi tillagade med så mycket kärlek att det smakade gudomligt :D

Vi spelade sedan Cluedo (superlativ roligt) och sedan tröttnade Carl så Amelie och jag spelade ensamma och bytte mellan Cluedo, Diamanten och Kallaha... sjukt roligt och tiden rann iväg så när klockan var halv fyra på natten åkte jag hem och hade fantastisk tur med vagnarna och var hemma inom en halvtimme :D

Idag sov jag dock lite för länge och i stället för att plugga (som jag borde med tanke på att jag har tenta på måndag) så åkte jag till Slottsskogen och mötte upp Amelie och Carl och vi gick en sväng och kollade på sälarna och pingvinerna. Det var dock väldigt kallt så vi åkte hem till dem sen och gjorde mat. Denna gång blev det en riktig sån English breakfast med bacon, bönor, ägg o.s.v.


Somaya som är Amelies ena sköldpadda :D söting :D


En liten pingvin :D så söta var dom :D de är inne nu på vinterna så jag fick knäppa kort genom rutan.

Sälarna syndes lite dåligt...men de var också söta...det var Knubbsälar :D

Vi spelade lite spel nu på kvällen också och kollade på tv och bara slappade. Var till HJB-platsen och käkade på Donken innan jag for hemåt. I morgon ska jag ta tag i plugget :D  och tvätta :D

peace out
Kommentar:
2010-01-10 @ 18:41:21

SÖT!!! sköldpadda!!:D:D

SÖÖÖTTTT!!!pingvin du hittade dem!:D:D:):) vad roligt då får du visa dem för mig när jag kommer nästa gång.:D:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: