EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-29
00:15:18

Promenad, simmning och Pilates

en riktig friskus dag har det varit :D på förmiddagen så tog jag en promenad till Sisjön ind.område men när jag kom fram så hade jag ingen lust att gå i affärer så jag gick hem. Total sträcka på det blir cirka 6 km :D

Vid tre så åkte Jag, Amelie och Carl och simmade :D det blev 1 km och det var skönt :D dock var det ganska så mycket folk och vissa simmar alldeles för långsamt men vi höll ut och hade ett riktigt bra tempo :D

På kvällen vid kvart över åtta så gick jag och Amelie på ett Pilatespass på Fysiken. JAg har nu bestämt säkert att jag ska börja träna där i stället för på SATS :D Det var ett ganska svårt pass för det var gummiband inblandat och det tyckte jag var lite svårt men jag ska ge det några chanser till och se om jag tycker bättre om det när jag lärt mig lite mer :D

Amelie och jag har också gjort upp en träningsplan för hur vi ska träna i vår. Ett nytt pass varje månad och sedan helst två pass i veckan :D JAg tänkte också ta en intro i gymmet och se om jag hinner träna där också :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: