EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-25
01:19:00

Promenad och albumköp :D

Då var man åter hemkommen från Amelie och Carl :D  har haft det bra även denna gång :D amelie kom till mig vid ett-tiden och vi drack lite te och gick sedan en promenad runt elljusspåret :D Det var en härlig promenad och vi gick sedan dierkt till torget och köpte fotopapper och fotoalbum, så ska vi framkalla massa bilder och göra fina album av sedan :D ska bli roligt :D jag glömde dock köpa limstift så det får jag göra också :D måste också skicka iväg bilder till framkallning :D hade tänkt göra ett 2009-album :D

När klockan var runt halv fyra så begav vi oss hem till Amelie och gjorde omelett då vi hunnit bli ganska så hungriga :D   Efter det så målade vi ett andra lager på stolarna och färgen blev riktigt snygg när den torkat så det ska bli kul att provsitta dem nästa gång jag åker dit :D

Som vanligt blev det sent men inte lika sent som igår :P  jag hade också tur med buss och vagn och behövde bara vänta 3 minuter på båda :D KANON! :D

Nu ska jag köpa biljetter till Linköping och sedan titta igenom lite bilder och sedan fortsätta läsa min bok så jag läser ut den snart. Fick låna två böcker av Amelie som jag ska läsa :D

hare hot!
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: