EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-13
19:50:18

Mitt JAS 39 Gripen är fullbordat

Jag fick färger av pappsen när jag var hemma i jul... han tyckte jag skulle testa om de funkade fortfarande...de är ändå typ 40 år gamla :P   Pappa använde dem när han byggde modeller när han var liten :D  och de var helt OK så jag målade mitt Gripen och satte sedan på märkerna :D

Det var lite klurigt med märkena för endel var jättesmå och några blev det knas med för de klistrade ihop sig, men om man inte kollar jätte nära så ser det kanonbra ut :D  Jag har hängt upp det i förnstret igen med ståltråden :D ska nog skaffa fiskelina så det ser lite bättre ut :P


Lite onöjd med målingen, man ser ju att det är randigt. Tror mest det berodde på den kassa penseln jag hade :( men jag är nöjd ändå :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: