EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-29
00:22:35

Ledig dag med mycket träning :D

Lyckades gå upp ganska tidigt idag på min lediga dag (halv tio) jag hade några äggvitor kvar i kylen från fredagens lasangesås (det var bara gulor i den) så jag tänkte att jag kunde göra typ äggröra och sprang till Hemköp och köpte bacon och en bit bröd. Blev mer som brunch än frukost men gott var det och proppmätt blev jag :D

För att maten skulle sjunka lite så tog jag en promenix till MAXI och väl där så tyckte jag det var tråkigt så jag gick inte ens in i byggnaden utan vände hem igen.

Väl hemma så satt jag och löste Rubriks kub lite och sedan läste jag lite och låg på spikmattan. Amelie ringde och vid tre så åkte vi och simmade och sedan hem till dem och pluggade lite. Vid kvart över åtta så gick vi på ett Pilates pass :D

Nu är jag hemma och håller på att packa lite inför helgen i Linköping med systeryster och sedan ska jag få lite sömn :D

hare gött

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: