EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-23
01:35:31

Lasange med gott sällskap :D

Idag var jag i skolan mellan ett och fem och det var hyfsat roligt :D de sista två timmarna så satt vi vi datorn för att det var MATLAB-programmering som var dagens ämne. Vi hade labb och vi har fått fyra uppgifter som vi ska lösa och det var riktigt klurigt. Vi lyckades med första och ska väl fortsätta med de andra någon annan dag eller nästa fredag.

Dagens höjdpunkt var ändå att Amelie och Carl kom och åt lasange här hos mig och eftersom jag glömt att köpa smör så kunde jag inte göra äppelpaj till efterrätt som jag tänkt så vi åkte till Backa plan och åt glass på Donken :D Det var riktigt gott :D

Vi åkte sedan hem till dem och spelade Cluedo och Diamanten och kollade på tv :D

Nu är jag hemma igen och ska väl sova så snart som möjligt för i morgon ska jag hjälpa Amelie att fixa och måla deras nya köksstolar :D

peace out
Kommentar:
2010-01-23 @ 04:43:14
#1: simone

Hoppas du haft en riktigt fin Fredagskväll gumman och får en fin lördag, natti natti! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: