EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-27
22:09:05

Kass dag

Dett ahar varit en helt kass dag... vaknar och det känns som om mitt huvud och min hals försöker lämna min kropp vilket då frambringar väldiga smärtor. Jag bestämmer mig för att sova vidare och se om det blir bättre. Tänkte att jag skulle sova bara någon timme mer och sedan hoppas på att det skulle bli bättre och att jag sedan kunde knata mig till skolan.

Jag vaknade igen vid halv tre, då också med smärta... dock inte lika allvarlig som sex timmar tidigare... illamåendet hade också tagit sog in i min kropp. Jag låg i sängen till halv fyra och var i något tillstånd mellan sömn och vakenhet. Tjugo i fyra bestämde jag att jag måste gå upp och kanske äta något så kanske det skulle bli bättre... det blev inte så mycket bättre, blev lite piggare bara... men huvudet dunkade och halsen hade rostat igen.

Hur som helst så åkte jag till skolan i alla fall för jag vill helst inte missa något av LabView programmeringen. Illamåendet höll i sig och huvudvärken fanns men var inte lite kraftig... föreläsningen var väl inte så givande men jag var väl inte riktigt i rätt tillstånd för en föreläsning kanske.

Jag kom hem igen vid kvart i tio och nu ska jag inte anstränga mig allt för mycket innan sängen ska intas.

hoppas jag mår bättre i morgon.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: