EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-06
15:30:41

Härlig utedag

Massor med bilder från den kallaste dagen. I morse när jag kom upp så var det 29,5 grader :D  *brrr*  ändå var Systeryster och jag var ute i snön :D Vi har åkt pulka, åkt spark,  klättrat i Morfargranen (jag i alla fall), gått ut och gått med Tindra :D  Alla bilder har syster Frida tagit :D



Först åkte vi pulka och jag kände mig lite stor i den coola rosa räzzern som ajg fick av mormor och morfar när jag var i 5-årsåldern :D


Sedan hoppade vi från stubben som stack fram i snön :D blev lite roliga bilder :D  man blir glad av att fara runt i snön :D Man glömmer att det är 25 minusgrader :D


Härligt väder med sol och massa snö på både backen och träden :D


Här alldeles rakt fram har vi den fantastiska morfargranen :D bästa klätterträdet i världen :D har klättrat i den granen sedan jag var 6 år :D 

Jag och kära morfargranen. Vet inte varför den heter så...har alltid gjort det :D har aldrig fått någon förklaing... den bara heter så :D


Glada jag för jag ska klättra lite :D

Ganska mycket snö på grenarna så det var lite halt...



Nöjde mig med att klättra och sätta mig på de nedersta grenarna... ändå är man tre meter upp :D like it!!! :D



Söta Tindra :D den nedre bilden är från tidigare i vinter :)  Hon är galen och vill leka hela tiden :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: