EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-03
14:59:20

en helt vanlig dag

ojojoj...dålig ovana jag har dratt på mig...sova till klockan ett är inte särskillt bra. Får ta och skärpa mig!

Dagen har varit seg... hämtade Frida från hästen och mamma hängde med och hoppade av i farten och gick sedan hem så hon fick sin dagliga promenix :D

När ja kom hem bråkade jag lite med den nya tvättmaskinen men pappa kom och räddade mig från att bli uppäten och vi lät den centrifugera en gång till och lugna ner sig lite. Sedan slängde vi in lite mer tvätt som den kunde tugga på.

Kännde sedan att jag behövde lite frisk luft så jag började gå och möta mammsen. Komm bara 800 meter innan jag mötte henne så det blev ingen långpromenad direkt men lite luft fick jag i alla fall :D

Nu sitter jag med Rubriks kub igen :D  kan nu lösa den utan problem :D  vilket har retat lite feber på övriga familje medlemmar när de får krångla till den och jag kommer tio minuter senare och vill ha den krånglad igen då jag löst den (börjar lukta skryt nu tycker jag, ska sluta)

nu ska jag plugga lite matte :D  bara en vecka kvar till tentan...

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: