EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-02
12:30:34

dag 2 av 365

Okej :D då är det andra dagen på året. Än så länge känns allt väldigt bra :D Igår var en lite seg dag men det är väl de flesta nyårsdagar... Det var en hellugn dag och det ända jag gjorde som var ansträngande var att skotta snö... garageuppfarten...det var inte så farligt då systeryster hjälpte till :P

Idag blir också en lugn dag...har legat på soffan och sjungit bra låtar och psykat systeryster när hon kom och skulle kolla på tv. Fantastiskt roligt enligt mig :D

Lite senare ska vi till farmor och hälsa på och äta lite mat :D ska bli fint :D

Ikväll ska mammsen och jag se del 2 av Olycksfåglen, en filmatisering av Camilla Läckbergs deckarroman, fantastiskt bra :D  Vi såg på Stenhuggaren förra helgen osm också var väldigt bra. Mamma har läst böckerna men det har inte jag men filmerna var ju jättebra så jag tror böckerna är ännu bättre så jag kanske ska ta mig tid och läsa dem.

Nu ska jag väl gå ut en sväng och få lite frisk luft :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: