EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-01-14
19:33:42

10-kronors lådan

Å jag sov så gott i natt :D har börjat ha fleece-tröjan på mig när jag sover för det är så kallt. Längtar lite smått till våren då det blir lite mer värme :D

Det var en föreläsning idag på 1,5 timme med lite repetition. Ganska tråkigt tycker jag och inte lärde jag mig något mer av det. Men efter föreläsningen så åkte Jo och jag hem till mig. Det var nämligen så att hon såg mitt nya pennfack från Hemköps 10-kronors låda. Det är helt gjort av blixtlås så man kan öppna det på vilken ände man vill. Hon ville ha.

Vi åkte först till mig och käkade lunch och Jo blev galen på Rubriks kub...hehe... Vi gick sedan till Hemköp och var där säkert i en halvtimme och rotade runt i lådorna :D Jag hittade yttligare tre skålar med dödskallar så då blev jag glad... nu har jag två rosa och två svarta :D PERFEKT! :D  Köpte också tassar till mina stolar och bordet :D

Jo åkte hem efter vår fina Hemköps-vistelse och jag gick mot mitt hem. När jag kom hem så städade jag lite... och sedan satte jag mig med plugget. Blev väl två timmar cirka som jag satt innan jag tröttnade. Ska skriva min lapp i morgon som jag ska ha med på tentan tänkte jag. Kolla igenom de gamla tentorna en gång till och titta lite på uppgifter som vi räknat.

Nu ikväll ska jag bara ta det lite lugnt och lägga mig tidigt. Ska se ett avsnitt av spårlös också eller vad det nu heter.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: