EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-21
16:14:21

Totalt promenad 10 km

Tog en långpromenad till Sisjön nu på eftermiddagen. Det var så soligt så jag kände att jag inte kunde sitta inne. Det tog en timme ganska exakt att gå dit. Jag hade tänkt gå runt sjön också men spåren var så otydliga och de ledde bara ner på isen hela tiden. Jag gick till busshållplatsen och väntade på bussen. Den kom aldrig så jag började gå.

När jag kom till affärerna så åkte en buss åt andra hållet så ajg skyndade mig till närmaste hållplats för att hinna med den när den kom tillbaka. Det tog dock längre tid än jag trodde så jag fick vänta lite. Men den kom i alla fall :D

Så idag har det blivit mycket gå. 10 kilometer totalt har jag klurat ihop att det blev :D känner mig duktig :D


Några sitter och hoppas på fisk :D Sisjön är is- och snötäckt. Väldigt djup snö! Solen hade lust att gå i moln bara för att jag tog fram kameran... men sånt är livet :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: