EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-05
00:12:38

Thåström äger!!! kanonspelning!

Finns inte ord för hur glad, lycklig, glad, glad, glad jag är nu :D
Håller på att spricka av glädje :D

Thåström var helt fantastiskt bra! älskar den mannen!

Spelningen var helt fantastiskt bra! Jag är så glad :D dessutom var det Johnossi som var förbvand och de är ju inte så pjokiga :D

Klant som ajg är glömde jag kameran. Men jag hade mobilen och det blev någon bild att dela med sig av (har ingen bra mobilkamera direkt)

THÅSTRÖM ÄGER!!! Göteborg 4/2-10
Synd att tjockisvakten kom med :P Men Thåström gör det hela bättre :)


Thåström ÄGER!!!  Göteborg 4/2-10
Så underbar! <3

YÄÄÄ  Thåström äger!!!
Har letat efter en ny mössa ganska länge... nu har jag en :D snyggare kan man ju inte få :P  ny t-shirt också :D tur jag hade begränsat med kontanter med mig annars hade jag varit väldigt mycket fattigare nu

Jag är helnöjd med min kväll :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: