EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-14
17:32:14

Städdag och väldigt pigg

Det blev en bra dag tillslut :D jag är helnöjd!  Lyckades som sagt ta mig upp vid sju och tvätta och jag har varit pigg som en nötkärna hela tiden. Skurat hela mitt lilla bo så nu luktar det Grumme Citron när man kommer innanför min dörr :D

Har varit och handlat lite inför veckan och det lutar åt kyckling-curry-gryta någon dag. Smaskens! Köpte hårfärg också så jag ska väl fixa det ikväll :D

Ska snart sätta igång och steka fisk och sedan blir det kvällsmys med mig själv en japansk tecknad film. Tror det kommer bli ett bra avslut på dagen.

Ska byta sängkläder nu och sedan laga lite mat :D


peace out
Kommentarer:
2010-02-15 @ 12:59:56
#1: Josephine

sv: härligt :) jodå. vad gör dudå? kram

2010-02-15 @ 16:39:47
#2: Neha

OJ det var inte dåligt, vid 7 sover jag som en stock^^



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: