EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-17
23:08:56

Pooldykning såhär på kvällskvisten

Dagen känns som att den har sprungit iväg. Jo och jag satt till kvart över tre med labben och sedan drog jag till Amelie. Pluggade lite där... tror jag skrev tre uppgifter så det blir att ta igen lite tid i morgon. Men det ska jag nog klara :)

Vid halv sju begav vi oss till Flying Divers och fixade utrustning till mig och sedan åkte vi till Frölunda Kulturhus och dök :D  det var roligt :D fast det känndes konstigt att dyka med våtdräkt för det har jag inte gjort på ett tag, eller jag har inte dykt sen i somras så det kanske spelar in lite också :P   men så hade jag helfotsfenor som var superlätta sådana som man brukar ha när man snorklar och det var också en skum känsla för man kom liksom ingen vart. Fick paddla på ordentligt :P men då fick man lite träning på köpet :P

Det blev totalt 53 minuter under ytan och ungefär lite länge på land då vi fick vänta i slutet då de hade en OW-kurs också.

Men det var riktigt roligt :D nu blir det lite mat och sedan sova :) ska upp i morgon så jag hinner med allt jag ska hinna under dagen. Ska lämna blod och sedan handla och hinna plugga minst 5 timmar. får se hur det går med allt om jag hinner.

hare gött

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: