EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-16
23:47:24

Pluggisdag med lite träning

Tog lite sovmorgon idag och gick upp vid tio. Vid klockan elva var jag på Frölunda Kulturhus där det finns ett bibliotek. Där satt jag i två timmar och pluggade. Jag har nu läst ut hela boken :D

Jag stekte några köttbullar och lite bacon och gjorde stuvade makaroner till det och åt till lunch. Sedan pluggade jag yttligare 1,5 timme. Sedan var det dags att fara in mot Fysiken och köra aerobics.

Carl kom och hämtade mig och Amelie efter träningen och vi åkte till Backaplan för han skulle ha en skrivare och nya fiskar. Vi åkte sedan till MAXI för semlor men där var det slut så det blev wienerbröd istället :D det var gott det mer :P

Blev kvar där (som vanligt) sent. Men nu är jag hemma och dags för sängen snart.

Igår gjorde jag förresten en plan på hur många timmar jag ska plugga i veckan. Har bestämt mig för 25 timmar i veckan dvs. 3,5 timme om dagen.  Känns rimligt för tillfället men ska förstås testa om det känns bra och är rimligt.

Nu, Sängdags!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: