EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-09
19:30:21

Plugg och träning

Som vanligt när jag vill gå upp tidigt så blir det inte så. Idag tickade klockan ända till tolv. Jag har pluggat och fixat lite. Jag hakade av dörren in till köket så det blev lite mer plats nu. Jag behöver inte längre stänga den dörren för att komma in i städskåpet och det är skönt :D

Jag bakade också en kladdkaka som inte riktigt blev som jag tänkt. Kladdkakor ska ju vara kladdiga, det hörs ju på namnet. Men min blev inte så kladdig. Syster Frida gör godaste kladdkakorna i världen och det är jag lite avis för :P

Jag pluggade fram till fyra och gick sedan och tränade med Amelie. Vi körde aerobics. Det var kul :D alltid skoj att testa något nytt.

Nu ska jag fortsätta med plugget och lattja på internet samtidigt :D Kanske blir bygglov och Familjen Annorlunda i kväll också :D

peace out
Kommentar:
2010-02-10 @ 11:56:07
#1: simone

Då har vi samma bakmmer, kommer oftast upp sent när jag har planer på tidigt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: