EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-19
21:06:07

Plugg och film :D

Gick upp vid 7 idag med för att tvätta då jag inte fick plats med sängkläderna i söndags. Tvättade också köksmattan och lite annat...

Efter att tvätten var färdig och frukosten äten så började jag plugga. Jag pluggade till lunch och kände att en paus behövdes... drog igång filmen Howl's moving castle helt underbar film!!! har gått och blivit kär i Howl...suck vad snygg han är!!!

 


Howl's moving castle ännu en fantastisk japansk tecknad film :D

Efter det satte jag igång med plugg till Mamma Mia filmen och efter den blev det Girls just want to have fun


Riktigt bra filmer de med :D gick lättare att plugga med sällskap av dem :)  blev väldigt trött så jag bestämde mig för att gå till affären och köpa snarr till tentan och lite glass. Väl hemma åt jag lite mat och sedan glass och pluggade lite till.

Vid halv nio var jag helt klar med pluggandet och jag känner mig ganska säker på grejerna :) nu är det bara att köra järnet i morgon! :D  totalt 6 timmars plugg idag :D cirka lite mer kanske... inte så noga med exaktheten :P

snart dags för sängen så jag är utvilad i morgon :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: