EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-17
12:52:02

Lite plugg, selma och dykning

Tog mig upp redan tjugo i nio idag :D inte så pjokigt :P

Var i skolan vid halv elva och satte mig och pluggade i 1 timme och 40 minuter. Jag kollade igenom gamla tentor och det ska jag fortsätta med i morgon om jag inte hinner mer idag.

Känns som att dagen är lite ihopklämd och att jag kommer få stressa men jag tror att det kommer gå bra. Jag och Jo ska labba nu snart mellan ett och ungefär tre. Sedan beger jag mig till Amelie tror jag, om hon är hemma. Vi ska dyka senare i pool med Flying divers. Vi ska vara där vid sju så egentligen är det ganska mycket tid men jag vet ju inte än om jag måste hem eller inte.

Om jag kan gå till Amelie direkt så kanske jag kan plugga lite där. Vi får se. Annars så blir det extra mycket i morgon :)

Jag åt en semla till lunch också :D smaskens tycker jag och jag blev proppmätt!!! gott gott gott :D

Ska blir riktigt roligt att dyka lite. Amelie har inte fått sin kamera än men vi planerar att göra ett till pooldyk när hon fått den och då blir det ännu roligare :D

sådär :) nu är det labbdags :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: