EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-27
19:42:48

Långsam dag utan någon vidare aktivitet

Denna dag blev som jag väntat mig. Den blev som alla andra dagar när jag går upp för sent. Jag gör ingenting vettigt, sitter mest och tjurar.

Jag åkte till MAXI i alla fall och det var skönt att få handlingen gjord. Men mer än det blev det inte. Har också läst två sidor plugg. Blev så invecklat och koncentrationen var inte på topp så jag kände att det var onödigt att läsa mer då jag ändå skulle få läsa om allt en gång till vid ett senare tillfälle.

Har knatat runt på internet och inte gjort så mycket. kände att träning inte var aktiellt då de stänger vid 18 på lördagar och jag kom från MAXI vid halv fem. Det tar ändå en halvtimme dit, ja jag vet att jag hade hunnit, men det fanns ingen riktig glöd att göra det.

Har i alla fall lagat riktig mat :D  jag tycker väldigt mycket om att laga mat så det är ju bra :D
Recept på det finns i inlägget före detta :D

Kvällen kommer nog fortsätta i liknande tecken som dagen. Ska läsa lite i min hälsa-som-jobb-bok och New Moon.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: