EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-22
00:21:14

Jurassic Park

Efter att Amelie och jag tränat så åkte vi till MAXI och handlade lite. Väl hemma hos dem så blev det köttfärssås och spagetti. Det var hur gott som helst!

Sedan satte vi på filmen Jurassic Park. Jag tycker den är lite rolig faktiskt. När jag fick veta att den var från 1993 blev jag riktigt förvånad. Det trodde jag inte faktiskt, jag tycker mig minnas när den kom men med tanke på att jag var fyra år så tror jag att jag kan var lite fel ute :P


Ojojoj mycket spännande :D:D:D

Lyckades också klara mig från krångel med vagnar på vägen hem då det inte gick några alls så det blev buss hela vägen :) funkar ju det också :)

Nu är jag väldigt trött så nu ska jag ta och sova :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: