EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-11
22:24:10

Härlig dag med solsken och små storlekar

Jag lyckades idag med!!! Jag gick upp klockan NIO!!! JIPPIII :D


Jag tog en duch för att vakna ordentlig och sedan åt jag en kanonfrukost med massa sol i ögonen. Inte ett moln så långt ögat kunde skåda :D Efter det så blev det 1,5 timme plugg och jag kom igenom 3 kapitel. Det är jag riktigt nöjd med!


Gick sedan ner till torget för att se hur nya apoteket ser ut... det var bara skylten som var ändrad så jag blev lite besviken. Mer besviken blev jag när jag gick in på New Yorker och hittade världens finaste skinnjacka som ajg ville ha. Jag har kollat efter skinnjack jättelänge men inte hittat någon jag gillar. de ser ganska små ut i storlekarna så jag tar en Large. Hmmm...det var knappt så jag fick igen dragkedjan... och jag har inte blivit större, jag har snarare blivit smalare runt magen och jag kunde alltså inte ha Large! Blev lite bitter och det var också den största storlek de hade, som tillverkas till och med. Shit, var är världen påväg egentligen. Jag hade nog behövt en XXL eller nått. Suck... men jakten fortsätter :D


Jag gick sedan hem och åt lite lunch och pluggade lite till. Jag han inte plugga så länge för min kära vän Frida ringde och vi pratade i över en timme. Efter det så pluggade jag lite till och tog ett mellanmål innna jag begav mig till träningen. Jag gick till Marklandsgatan och tog vagnen därifrån. Sedan blev det medelgympa och pilates med Amelie :D

nu äre snart sängen :D lite spikmatta och sedan sova :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: