EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-15
20:29:33

Gymintroduktion



I dag har jag varit på gymintroduktion på Fysiken så nu kan jag köra lite styrketräning där. Jag har väl tänkt köra lite styrketräning när jag har tid... har inte lagt upp och planerat något schema än. Måste låta skolan gå före så jag klarar tentorna som ska klaras men två gånger i veckan ska väl hinnas med i alla fall :)


Detta är det vita rummet på Fysiken Gibraltargatan där jag kommer köra min styrketräning. Sedan finns blå rummet med fler maskiner, men främst dragmaskiner och i röda rummet finns konditionsmaskiner.

Ska bli skoj! :D
Kommentar:
2012-02-03 @ 22:24:18
#1: E

Hejsan!

Jag snubblade in på din blogg efter att jag googlat om Fysiken på Gibraltargatan. Jag har precis börjat träna där och tycker det verkar jättebra! Men det vita rummet har jag tydligen lyckats missa!! Vart hittar jag det någonstans?? Innanför det blåa? Har nämligen inte vågat mig längre in i det blå rummet än, hehe.



Tack på förhand :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: