EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-11
01:00:40

Glader och bloggdesign

Min glädje idag lyckades hålla i sig. glad glad glad


och det blev bättre när LabView-prog. började för ajg har suttit och klurat på en uppgift som jag också blivit irriterad över för jag tyckte den kändes så enkel men lyckades aldrig reda ut den. Men så höll jag på och fipplade och så ringde älskade faster Inger. Jag hade då precis tänkt be om hjälp, men vi pratade i alla fall i tio minuter och bestämde att vi ska prata mer någon annan dag då jag inte är så upptagen.


När jag kom in i salen igen så såg jag ingen lärare och tänkte att jag väntar till någon av dem kommer tillbaka och satte mig ner och klurade. DÅ! fick jag världens snilleblixt och testade och då funkade det!!!

GLADA JAG!!!


Sedan så var det föreläsning och jag kunde inte fortsätta. Men jag har en annan uppgift som jag okcså hållt på med ett tag så jag ska klura lite till och se om jag kanske lyckas med den också :D
nu är klockan mycket så nu ska jag sova! jag har suttit och designat lite här på bloggen (som du ser) och tiden rinner lätt iväg. Jag blev mycket nöjd :D kanske att färgen kommer ändras något :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: