EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-22
21:51:41

Glada dagar ska man ta vara på

Första dagen på väldigt länge (känns det som, tror det är en vecka) som jag sov länge, eller i alla fall låg och drog mig länge. Klockan kvart i 12 gick jag upp. Jag ångrar starkt att jag gjorde det. Gillar inte att man förlorar så mycket av dagen. Dessutom blir jag sur på mig själv.

Har en kanongrym träningsvärk. Tycker själv att det är lite konstigt då jag inte kände att jag tog i lika mycket som jag brukar, men men så är det. Det blev då inte något gymmande på grund av det lilla fenomenet.

Väl i skolan så möter jag en Jo som inte kan prata. Det kommer bara delar av meningar och konstiga tonarter på det hon säger. Gick lite bättre att viska för henne men vi bestämde att det var bäst för henne att vara tyst :)

Matlaben var kalastråkig men LabViewn var lite bättre. Går inte så bra som jag vill att det ska göra men det går sakta men säkert framåt i alla fall :)

Väl hemma så blev det en stor kopp med varm oboy och nu sitter jag här och pysslar. Är rikgit glad faktiskt. Ska ta och kolla på Howl i Howl's movin Castle och blir lite mera glad ;D  sedan ska jag lägga mig och sova så snart som möjligt då jag inte vill komma in i den onda 'länge-sovar-cirkeln'


peace out
Kommentar:
2010-02-23 @ 11:11:25
#1: simone

Hej hej Elinor, hoppas du haft en fin morgon - vad gör du för något kul idag?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: