EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-03
15:47:44

Glada dagar gillas :D

Måste säga att denna dag har hittils varit positiv :D  jag är glad och pigg :D jag har ätit en chokladmuffins med chokladkräm inuti och då blev jag ännu mera glad :d choklad gör en männsika glad :D

Föreläsningen var som vanligt helt värdelös men vi lyckades uthärda den :D Vi ska strax gå hem till Jo och sitta med Matlab och klura. Har snart gjort klart första labben, det är bara lite finjusteringar kvar.

Ikväll är det LabView igen och det ska bli roligt :D

ska se om Andra Avenyn vill ladda fort idag så då kanske jag ser det när jag kommer hem också :D det är så spännande nu! kanske att det blir ett avsnitt bygglov ocskå så jag kan kolla lite på snygg-Matte och bli ännu mera glad :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: