EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-24
21:51:35

En blandad dag :D men bra :D

Jag är sjuuukt nervös inför i morgon!!!! Pirrar hur mycket som helst i magen!!!!  Jag är inte nervös för att det ska göra ont, egentligen vet jag inte vad det är jag är nervös för... måste vara att det är en helt ny grej bara :D 

Idag har det varit en fin dag :D gick upp vid halv nio och efter frukost och dusch så pluggade jag. Blev väldigt utspritt plugg. Jag gjorde lite annat ibland.

Vid ett kom Amelie och vi möttes vid torget för hon skulle köpa fler fotoalbum. Vi gick sedan hem till mig och jag fixade till Elinor's special köttbullar och lite stuvade makaroner :D  så trevligt att ha sällskap vid maten :D

Vi åkte tillsammans, jag till Chalmers och hon till sitt hem. Väl i skolan träffade jag Jo och det blev inte så mycket plugg för vår del. Istället blev det varm choklad och chokladboll :D

Vi satte oss sedan med LabView:n och sedan blev det föreläsning på det.

Det har varit en bra dag :D Jag är helnöjd :D

nu är det Bygglov och sedan sova :D

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: