EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-18
20:11:59

Den goda gärningen gickk i kras

Idag hade jag planerat dagen till fullo. Klockan ringde vid halv nio och jag tänkte att snooza 7 minuter blir perfekt :D  efter 6 minuter ringer Linda från NoFear Tattoo för att påminna mig om att jag har tid idag... jag sa att det var väl nästa vecka på onsdag... hon skulle dubbelkolla och ringde sedan upp och sa att hon sett fel och att det var torsdag nästa vecka... måste dit och snacka med henne för på min lapp står det onsdag. Jaja...jag blev i alla fall klarvaken av det.

Åt lite frukost och pluggade en timme innan jag skulle till Shalgrenska och lämna blod.

När jag kommer till Shalgrenska så tar hon först ett blodprov för att se om jag har ett bra blodvärde... vilket det visade sig att jag inte hade :(  jag hade 122 och man ska ha 125... det var bara att gå hem igen :(  jag blev lite bitter... hade ju sett fram emot att hjälpa någon med mitt blod... nu får det inte bli något blod förrän i augusti pga tatueringen...

När jag kom hem igen så satt jag i två timmar och pluggade lite till... gick till hemköp och handlade och köpte ett vaniljhjärta till mig själv för att muntra upp... det hjälpte ett litet tag och jag pluggade en timme och sedan satt ajg mig i sängen och kollade på filmen Fame

Är fortfarande lite bitter så det blir nog inget mer plugg idag... i morgon är sista dagen att plugga innan tentan. Ska skriva mitt A4 och gå igenom lite till...

ikväll blir det tidigt att sova... ska upp igen och tvätta vid 7 för jag fick inte med sängkläderna i söndags och jag ska tvätta mattan i köket också... men det blir nog bra :)

ska peppa mig själv och försöka bli lite munter :)

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: