EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-02-26
20:04:13

Bild på tatueringen och dagen i korthet

Nu kommer en bild på tatueringen :D jag är helnöjd :D

Denna dag har varit bra :d lite plugg på förmiddagen och sedan stan med Amelie. Vi gick på bokrean och sedan fikade vi lite :D Jag köpte en bok om hur det är att jobba med hälsa och lite tips. Verkar som en spännande bok. Sedan köpte jag en skrivskiva på Granit och en film på Åhléns, I Taket Lyser Stjärnorna, en fantastiskt bra film :D köper bara filmer som ajg vet att jag kommer kolla många gånger på. Såg denna på bio och har läst boken och den är bra :D  Vi gick sedan på ett intensivgympa-pass som var roligt :D


En riktigt nära bild... lite svullet fortfarande men okej.
Gör inte så ont längre, bara när man stöter imot. Den sitter alltså
på insidan av vaden, slutar precis ovanför fotknölen.


Kvällen tillbringas hemma med lite plugg och popcorn, ska kanske se filmen också :D

peace out
Kommentarer:
2010-02-27 @ 15:45:40
#1: Sevan

Snyyyggg! Finally alltså ;)

2010-02-28 @ 23:11:08
#2: simone

Grymt läckert :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: