EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-15
15:19:18

Vakt till Ville :D

I går kom min kära faster Inger på besök :D hon bodde över hos mig tills idag då det var något möte hon skulle på här i Göteborg :D det var ett mycket fint sällskap och vi åt på kinesisk resturang innan vi handlade lite godis och begav oss hem till mig för tedrickande och massa prat :D
Nu sitter jag hos Amelie och är hundvakt till lille Ville... den sötaste labradorvalpen på hela jorden! kommer bilder sen :D jag har fått mycket plugg gjort också vilket känns bra :D
I kväll så kommer Magnus och Annelie hem till mig och käkar lite tomtegröt :D det blir fint! Magnus skulle ta med sig ost också och jag tänkte att jag skulle baka muffins också :D trevlig trevligt! synd att inte Lisa kan komma också :( får bli en annan gång helt enkelt :D
Ville är sååååå söt! han ligger här bredvid mig i soffan och sover :D
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: