EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-02
23:49:50

Presentation gjord och VG

En bra kall dag hard det varit idag :) vi har redovisat vårt projektarbete och det gick väldigt bra tycker jag, jag som inte gillar att stå inför folk och prata tyckte det var riktigt kul! kanske är att-tala-inför-människor-problemet löst eller så var det en tillfällighet, hoppas på det första :D

Vi fick också VG på arbetet vilket var väldigt kul tycker jag :) så två dagar i rad med goda skolbesked känns bra :) nu är det bara hemtentorna som man vill veta om de blev godkända eller inte :) håller tummarna, enligt reglerna ska vi få tillbaka dem i morgon :)

I morgon blir en lång dag. Nya kursen Fysiologi börjar och sedan ska jag träffa Amelie en sväng och sedan jobba 19.25-22.50, blir nog bra. Därför är det läggdags nu :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: