EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-06
19:34:57

Långa trötta dagen

Snoozade lite för länge idag så det blev lite brottom att komma i tid till skolan och jag tror jag trillade in till föreläsningen alldeles på sekunden :D

Första föreläsningen var om Nervsystemet och det var superintressant! Han som föreläste var jättebra!

Pratade med systeryster Frida i på lunchen då hon klarade uppkörningen idag!!! :D:D:D JIPPIII för henne! bestämde att hon får hämta mig vid tåget när jag kommer hemhem :D superkul! hon ska göra teorin i morgon så det är bara att hålla tummar och tår att hon klarar den! :D

Andra föreläsningen var fortsatt om cellen och det är ganksa intressant men jag blev så trött så mot slutet var det jobbigt. Hämtade ut hemtentorna under en paus och JIPPIII JAG KLARADE BÅDA!!!! :D

När jag kom hem sedan så fyllde jag upp badkaret och la och läste lite tidningar :D mot slutet släckte jag lyset och hade bara ett värmeljus som ljus och det var riktigt mysigt! :) bra att ta han om sig själv ibland tror jag :D

Pratade en hel timme med Sarah i telefonen och det var så härligt! jag blev så glad. Har varit lite nedstämd under dagen men det vände :D och precis efter ringde Amelie och jublade att jag klarat tentorna :D så nu är jag på bra humör :D

Morgondagen består av en föreläsning med han den braiga som var idag och sedan eftermiddagen ledig, ska sätta mig och renskriva lite anteckningar då tänkte jag.

Ska plugga lite nu och sedan se om jag hittar något att kolla på på webb-tv :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: