EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-10
22:42:38

Jobb och Damen

I går när jag som bäst stog och pratade med Pappsen i telefonen så får jag ett sms av min boss Tony att jag måste ringa honom för det är viktigt. Jag kollar på klockan och tänker att 'han vill nog att jag ska jobba om en timme'... jag avslutar samtalet med pappa och ringer upp bossen... mycket riktigt så vill han att jag ska jobba :D

Jag slänger mig på vagnen och såklart så är det krångel med spårvagnstrafiken så jag kommer jättesent, eller halv sex trillar jag in till Packen och Sergey och Kim står redo med men vagn och servicebox så jag får dem och rusar ut i snömodden... jag hinner med tåget så det var ju lugnt men väldigt streseigt. Passet gick bra, ganska lite folk.


Var förresten ner till vattnet på en promenad under lunchen. Nu är det en av KB:s båtar som ligger i Damen... ja jag är svag för stora båtar och fartyg...


Mycket i har det blivit :D

I morgon blir det jobb :D


Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: