EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-12-01
16:24:31

-10 och -24 KLARADE TENTAN!!!!

brr tyckte det var lite småkyligt i morse... det var minus 10 grader... när jag sedan ringde pappa på dagen så hade de -24 grader så han fnissade till över mitt huttrande och jag kände att det kanske inte är så kallt med minus 10 i alla fall :P haha

Vi har suttit med PowerPointen idag en sväng och det gick bra... i morgon gäller det, då är det redovisning... nervositeten har inte kommit än och jag ska försöka hålla den på avstånd :D min del är att prata om diagrammen och presentera resultatet, känns inte allt för avancerat så det går nog bra :D

Nu såhär på kvällskvisten så ska jag till Annelie med Lisa och laga middag :D kul! trevligt med sällskap :D

Förresten!!!!   KLARADE OMTENTAN!!!! JIPPIIII :D:D:D:D:D hur glad som helst! JIPPIII nästan så jag vill dansa lite :D haha

I helgen blir det SMÖGEN!!!! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: