EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-08-01
19:18:29

Hosta och lite folk

Solen har strålat hela dagen idag! Det gillar jag!

Det har varit en jobbig dag idag. Inte så att det har varit mycket att göra utan att jag har varit så trött. Tur att Sarah var här för hon erbjöd sig att ta hand om centret på förmiddagen någon timme så jag kunde få gå och sova lite. Det var snällt av henne tycker jag. Jag har bara varit hur seg i huvudet som helst idag, tycker det är jobbigt då jag vill vara kry och klar.

Förkylningnen håller i sig, hostan är kvar och jag är inne på min andra flaska hostmedicin nu. Ska försöka hinna till apoteket i morgon och köpa någon annan och testa, för på vårdcentralen vill de ju inte ha mig.

Vi har precis kommit hem från Bremers efter en smaskig middag. Jag åt hummersoppa och den var riktigt god!

Tror att jag ska ta och lägga mig tidigt idag, jag vill inget hellre än att sova.

I morgon tar vi nya tag, kommer ltie folk som vill dyka då :D   Johanna, Johan och Felikss kommer också i morgon vilket ska bli kuligt! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: