EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-10
17:53:34

Högskoleprovet

Åh vad arg jag har varit idag! inte på grund av högskoleprovet som jag skrev utan jag har haft skitiga mobilproblem. Orkar inte förklara det hela för det blir bara tråkigt.

Det har dock löst sig nu och jag är lite mer positiv.

Provet var inte direkt svårt. Dock blir jag så stressad. Man har 50 minuter på varje del och diagram delen är den mest stressande tycker jag. Väligt lätt att göra snesteg där. Håller tummarna att det bli bra ändå.

Han som var vakt var helt kass och jag tyckte inte det var någon ordning alls. Gjorde det på Nya Åkeredsskolan i deras matsal och vi var runt 30 pers som skrev. Känns nästan bättre att skriva det på en högskola eller universitet  tycker jag. Lite mer noggrant där.

Det är 4:e gången jag skriver det. Jag skrev det tre gånger i gymnasiet. Hoppas det bli lite bättre resultat denna gång så jag har ltie större chans att komma in på det program jag vill.

Hare Gött

Peace Out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: