EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-29
23:20:01

Underbar dag och ljushuvud

I dag har varit en kanondag! Jag har varit vid havet idag! I Bua utanför Varberg. Det var fantastiskt fint där!

Jag har blonderat håret också, igen. Vi har inte hunnit klippa mig men jag får väl hålla mig till i morgon eller så får det bli någon annan dag.

Johanna och jag har rensat deras avlopp, jag visade hur hon skulle ta isär vattenlåstet till handfatet och göra rent så nu ka hon det också :D

I morgon är det Valborg och jag ska upp tidigt och gå på champange-frukost, det ska bli najs! Sedan vet jag inte riktigt vad som kommer hända men på eftermiddagen blir det väl cortége och lite najs fest :D

På lördag finns jag i Slottsskogen som rosa sjöstjärna och leker med andra utklädda mäniskor. Det ska också bli roligt! Blir nog ingen updatering förrän efter helgen här :D

Ha det najs!

peace out
Kommentarer:
2010-05-01 @ 16:15:14
#1: simone

Tjo elinor, firar du valborg idag? Här blir det lugnt tror jag, blev firande igår istället :D

2012-10-29 @ 12:20:49
#2: kattis

Hej,
Har du ett mönster på din sjöstjärnedräkt? ska sy en till dottern.
Mvh
Kattis

Svar: Hej Hej!Jag vet faktiskt inte för jag fick den av en kompis inför en studentaktivitet. Men jag tippar på att det är ett färgat lakan som bara är utklippt i sån form, två lika stora delar som är ihopsydda och sedan ett hål som är klippt för ansiktet. Tror det var så att det var ett hål i grenen som man liksom kröp in i. Minns att jag hade någon kudde i toppen för att den skulle stå upp. Under den dagen med lekar och annat stohej så gick dräkten helt sönder så har inte kvar den.
Hoppas du lyckas sy ihop något! :)
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: